Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с регулировката на фаровете на 146 и решение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Лек ъпдейт на темата

    Днеска Емо Фениксът оперира и другия фар и сега са чук, за което съм му безкрайно благодарен
    Използвахме два вида водачи - един правен на струг, а другият - по фениксовата технология. Няма никави ядове
    Този, който е правен на струг, е доста добра изработка, но е и доста сложна - не е цял детайл, а към металния водач има запоена месингова втулка с нестандартната резба за болта, а именно тази нестандартна резба е причината почти всеки стругар да отказва да се занимава с направата на водачи.

    БТВ, когато отворихме фара, се оказа, че имам нужда от някои дреболийки. Ако някой може да помогне, да казва
    Last edited by trustworthy; d.m.y г., 10:16.
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #77
      Здравейте колеги,

      Понеже и на мен ми се охлабил левия рефлектор и се мандахерца във фара (ама мисля, че само единия водач е счупен по начина на клатене), съм решил да прилагам метода на колегата Phoenix. До момента работата с водачите ми е ясна в общи линии, но имам един друг въпрос към тези които са си отваряли фаровете:

      Стъклата на фаровете залепени ли са фабрично, трудно ли се махат и след като ги махна, после при монтажа обратно трябва ли да уплътня с нещо за да не влиза вода? Притеснява ме, да нямам после перфектно регулирани фарове с ръждясали рефлектори

      И другия ми върпос e към колегата Phoenix, на тая схема какво значи 50 - 65 мм. До колкото разбирам детайла, след като е готов, трябва да е дълъг 65 мм, а двете странични извивки са с височина 10 мм. Т.е. перди да се огъне, общата дължина на парчето да е около 85 мм (или толкова да му е разгъвката, ако взема нещо предварително огънато). Прав ли съм все пак
      Attached Files
      Last edited by Sm0k; d.m.y г., 11:43.
      Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
      Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

      Comment


      • #78
        А между другото прочетох по-подробно въпросния линк
        http://www.geocities.com/abraf.geo/145hlfix.htm
        И вече ми е ясно, че са лепени и ще трябва после пак да ги лепна. Накрая на това нещо пише да се използва специално силиконово лепило (Use a special silicon glue...) - това в какъв вид да го търся по магазините (като другите силикони ли е опаковано)?

        Остава и въпроса за размерите на планката?
        Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
        Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

        Comment


        • #79
          Значи точно вчера правих тая операция.Махат се щипките нагряваш силикона внимателно махаш стъклото.Баща ми направи от текстолит и където е отпред ябълката е с болт с кръгла глава за да се защрака.Текстолит е отвън а отвътре е пластмасата с резбата и стана идеално.Той издържа на температура и няма да имам проблеми повече.А относно силикона от всичко по левче си взех за 2,50 лв.Няма да ми изпадне стъклото.Само дето не сам ги снимал а вече сам ги сложил на фара да видиш как изглежда.
          Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

          Alfonso 156 2.4 140 -new breed

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
            Баща ми направи от текстолит и където е отпред ябълката е с болт с кръгла глава за да се защрака.Текстолит е отвън а отвътре е пластмасата с резбата и стана идеално.
            Тоя материал май също е добра идея, сега погледнах в нета както представлява. А това с пластмасата с резбата вътре, как да го разбирам напъхали сте там част от ригиналния водач с резбата или сте сложили дюбел с такъв размер?
            Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
            Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

            Comment


            • #81
              Точно така от оригиналния водач и така не се нуждаеш да правиш нови резби.Разпробива се текстолитът с бургия с диаметъра на водача после можеш да мацнеш малко лепило и го вкарваш в отвора на текстолита.И така като почнеш да регулираш от врътката с шестограма то ще си захване само на резбата и така.
              Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

              Alfonso 156 2.4 140 -new breed

              Comment


              • #82
                оф... айде пак.
                значи ще се самоцитирам:
                1. За свалянето на стъклото:
                "...И само да допълня, след като сте си свалили фара, отварянето става супер лесно и безопасно ако ползвате шпатула или някоя здрава ламарина/шпатола, вместо разни отверки. Стъклото пада точно на 2-та минута, без никакви затопляници, духалки, и каквито и да е подобни..."
                2. Относно водачите, няколко снимки:
                мисля, че няма какво да се коментира. Сложил съм допуск в размера, понеже според мен няма значение колко точно е дължината, тъй като регулиращия винт е много дълъг. Все пак предпочитам да се ползва максималната дължина...




                3. Относно затварянето....
                Ами не видях някъде да съм го казал, но НЕ СЕ НАЛАГА СЛАГАНЕТО НА СИЛИКОНИ И ДРУГИ МАЗИЛА! Напълно достатъчно е да се върне обратно положения заводски болкит или какво е там нещото. Всеки който се захване с разглобяването, ще разбере, че си лепне и само трябва да се върне пак в улея. Фара не е капсулован от това че има някакъв болкит между стъклото и корпуса. Това което си е сложено от производителя е напълно достатъчно.
                Успех!
                Last edited by phoenix; d.m.y г., 21:59.
                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                Comment


                • #83
                  Аз не казвам,че някой от другите начини е грешен,просто споделям как сам го направил аз.Използвал съм отвертки и също без нагряване за по-малко от 2 мин го свалих.После просто реших да почистя улеите,не че не ставаше да си остане с оригиналния болкит или там квото е,но имах силикон под ръка и реших да зачистя и да го мина наново.Скобите като щракнат няма как да ти изпадне стъклото.Айде успех с начинанието.
                  Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                  Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
                    Сложил съм допуск в размера, понеже според мен няма значение колко точно е дължината, тъй като регулиращия винт е много дълъг. Все пак предпочитам да се ползва максималната дължина...

                    НЕ СЕ НАЛАГА СЛАГАНЕТО НА СИЛИКОНИ И ДРУГИ МАЗИЛА! Напълно достатъчно е да се върне обратно положения заводски болкит или какво е там нещото. Всеки който се захване с разглобяването, ще разбере, че си лепне и само трябва да се върне пак в улея. Фара не е капсулован от това че има някакъв болкит между стъклото и корпуса...
                    Отново благодаря за допълнителните разяснения
                    Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
                    Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]

                    Comment


                    • #85
                      за тия пари си купил турски или тайвански бяха фарове "депо" и скоро чакай пак същите проблеми. аз реших проблема генерално и елиминирах водачите.сега съм със шпилки
                      Last edited by kolev; d.m.y г., 13:39.
                      точка

                      Comment


                      • #86
                        Да ви дам и моето предложение за фаровете.Правил съм я тази процедура така:използвам винтове които използват дърводелците при монтаж на шкафове един към друг.главата на винта е плоска щраква се към щипката която държи рефлектора.самия винт завършва с вътрешна резба.Правя една шпилка която завивам във винта.по външната част на фара махам регулиращия шестограм заедно с зъбчатката.на тяхно място слагам Т образна втулкас вътрешна резба през която минава другия край на шпилката,т.е от държача на сферата до външната част на фара минава шпилка.регулирането става отвън с помоща на гайка и контр-агайка

                        Comment


                        • #87
                          здравейте колеги,аз също имах проблеми с фаровете но ги реших по българският начин а той е :купих от железарията най евтиният силикон-2,20 лв.,махнах предпазните пластмаси на крушките и "точковах" на три места,е вярно сега немога да ги регулирам отвътре но поне съм спокоен ,че седят здраво на местата си вече 6 месеца
                          sigpicALFA ROMEO 1.4 BOXER

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от v1play3r
                            направи си сам натъпках 6 листа хартия от горната час на рефлектора за да натиска на долу => да свети по-нагоре и готово! реших си проблема по най-простия начин
                            Пожарогасител хубав имаш ли?
                            Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                            Mazda 6 2.3 2005
                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
                              Пожарогасител хубав имаш ли?


                              колега,така както си ги нагласил с тия хартишки отиваш в магазина,купуваш си "поксипол" и лепиш рефлектора за "корпуса" (пластмасата) на фара изчакваш го да изсъхне и веднага махай тия хартишки...
                              Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
                              sigpic

                              Comment


                              • #90
                                Аз направих същата процедура, която е направил колегата Иво Соколев, вече и аз имам фарове които светят добре.Процедурата е лесна и става за 20 мин. Само кадето не работи копчето за регулиране от вътре.
                                Last edited by junior; d.m.y г., 11:38.
                                sigpicAlfa Romeo 145 Junior 1.4 TS 103hp

                                Comment

                                Working...
                                X